Tuesday, February 15, 2011

Jay du Plessis

Jay dropped today that his wife, Mia is going for a job interview.  It sounds like a great opportunity for her and we wish her all the best.



Mia du Plessis - Getroud met Jay van Eden


Waarin glo jy? 

Ek glo in my Skepper. Ek glo dat wanneer jy in jouself glo, kan jy die hele wereld vermag.


Waarvoor hoop jy?

Ek hoop dat ons kinders die voorreg sal he om in ons pragtige land te kan
grootword, sonder die lelik, en dat hulle net elke dag die mooi daarvan sal ervaar en beleef soos dit veronderstel is om te wees.

Waarvoor is jy lief/wat beteken liefde vir jou?
Liefde is daardie laaste stukkie van jouself wat jy verniet sal weggee. Natuurlik is my grootste liefde my man en my twee pragtige seuns!!

Gunsteling slagspreuk?
"Self-realization means that we have consciously connected with our source of being. Once we have made this connection, then nothing can go wrong..."-Swarmi Paramananda

Waarmee hou die du Plessis gesin hulself tans besig?
Jay se solo album sal einde Augustus uit wees. Ek is op die oomblik besig met n professionele grimeerkursus en sal van die einde van die jaar af voltyds begin werk as n grimeerkunstenaar






The above interview is thanks to Pretoria.co.za.  The YouTube clip is courtesy of Paparazzi, a show exclusive to ASTV which is a channel on the TopTV bouquet.  

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.